mytí oken ručně

Nemáte na mytí oken čas, náladu nebo sílu? Povolejte profesionály!

Mytí oken. Znáte nějakou domácí práci, která by byla ještě nudnější a náročnější zároveň? Nejenže to vyžaduje trochu té akrobacie, ale taky umění okna umýt i pěkně naleštit, abyste z výsledku mohli mít opravdu radost.

Pořádně umýt parapety a rámy, pak samotná skla, pak je vyleštit tak, aby na nich nebyly šmouhy… To snad nemůže nikoho bavit. Pokud jste navíc zaneprázdnění, můžete se přemlouvat klidně do aleluja, ale bude to marné.

A nejde vždycky jen o čas nebo to, že tuhle činnost nesnášíte. Někdo na ni prostě nemá sílu nebo jí není schopen – například dočasně nebo stále indisponovaní a nemocní nebo třeba senioři, kterým s tím nemá kdo pomoct.

Okna je vhodné mýt 1–2x ročně, ale pokud si potrpíte na jejich čistotě, klidně to může být i častěji.

Mytí oken nestojí majlant a ušetří vám čas i nervy

Možná si říkáte, že mytí oken od profesionálů vás bude stát spoustu peněz. Nemusí! Stačí si dobře vybrat prověřenou úklidovou firmu, ideálně v okolí bydliště, protože součástí ceny bývá i doprava na místo. Pak už záleží na individuálním ceníku společnosti.

Cena se uvádí buď za okno (například jednokřídlé, dvoukřídlé, trojkřídlé nebo francouzské), nebo za metr čtvereční umyté plochy. Pokud tedy budete váhat mezi tím, koho si vybrat, určitě nabídky pečlivě porovnejte, ať neplatíte zbytečně moc.

V ceně taky zpravidla bývá započteno i mytí okenních rámů a na přání k tomu lze přidat i mytí žaluzií. Proč to nevzít z jedné vody načisto?

Tím, že si na mytí oken přivoláte odborníky, získáte víc času na to, co vás opravdu baví. Navíc se vrátíte k hotovému a věřte, že okna se budou tentokrát blýskat jako nikdy – úklidové firmy totiž vědí, čím své zaměstnance vybavit, aby byl výsledek perfektní a zákazník maximálně spokojený. Mívají zkušenosti jak z bytů a domů, tak i z komerčních prostor, jakými jsou například kanceláře i celé jejich komplexy.

Do příštího mytí oken se nemusíte dlouze přemlouvat. Zavolejte úklidovou firmu, dejte si nohy nahoru a počkejte si na výsledek!

Share this post :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest